طراحي وب سايت

۵۹ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

۶۰ بازديد

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

fqye_e1.jpg

از جمله روش هايي كه براي دستيابي به حداكثر انرژي و توان موتور خودروها مي توان به كار گرفت، ريمپ كردن (Remap) اتومبيل است. طي اين فرآيند با صرف هزينه اندكT عملكرد و كارايي موتور خودرو ارتقا پيدا كرده و مي توان طول عمر آن را افزايش و مصرف سوخت را كاهش داد.

ريمپ خودرو چيست و چگونه انجام مي شود؟

اكثر وسايل نقليه مدرن داراي يك ECU (واحد كنترل موتور) هستند كه در حقيقت يك كامپيوتر كوچك بوده و نحوه عملكرد موتور را كنترل مي كند. به عبارت ديگر واحد كنترل موتور با دريافت اطلاعات از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها، پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر را ارزيابي و تحليل كرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز مي گرداند و بدين ترتيب خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد. كارخانه هاي توليد كننده خودرو با تنظيم نرم افزاري بر روي اي سي يو (قبل از ارسال وسيله نقليه و عرضه آن به بازار) به طور پيش فرض موتور را تنظيم مي كنند. اين امر به اين دليل انجام مي شود كه برخي از توليد كننده ها بايد خودروهاي خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراين براي پيكربندي و اعمال تنظيمات نرم افزار در اي سي يو بايد شرايط آب و هوايي، قوانين و محدوديت ها و كيفيت متفاوت سوخت در كشورها و مناطق مختلف را در نظر بگيرند.

در واقع مي توان گفت كه ريمپ كردن همان اصلاح و جايگزين كردن نرم افزار پيش فرض اتومبيل توليد شده در اي سي يو وسايل نقليه است. تنظيمات سفارشي و اختصاصي كه به منظور كسب حداكثر بهره از موتور در واحد كنترل اعمال مي شود، اغلب از طريق اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي گردد. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه ريمپ كردن اي سي يو خودرو بسيار سريع قابل انجام است. براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو را برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي كنند. از اين رو در گذشته به اين فرآيند چيپ تيونينگ مي گفتند.

در ريمپ كردن وسايل نقليه، يك نرم افزار بهينه و جديد جايگزين نرم افزار پيش فرض در اي سي يو (ECU) خودرو مي شود. طي اين پروسه مي توان نرم افزار واحد كنترل موتور خودروها با نرم افزار جديد كه قابليت هاي بهتري را چه در زمينه اقتصادي و چه عملكردي براي اتومبيل به ارمغان مي آورد بازنويسي و جايگزين كرد. ريمپ اي سي يو در اصل برنامه اي است كه عملكرد موتور را كنترل مي كند.

fqye_e1.jpg

مزاياي ريمپ خودرو

برداشتن ECU مي تواند روشي بسيار مقرون به صرفه براي بهبود چشمگير عملكرد خودرو شما باشد. با ريمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزايش يافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جويي مي شود. در ادامه به برخي از مزيت هاي ريمپ اي سي يو اشاره مي كنيم:

افزايش قدرت و گشتاور

ريمپ خودرو اين امكان را دارد كه محدوديت هاي تعيين شده بر روي وسيله نقليه شما توسط سازنده را حذف كند. با انجام اين كار مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، ارتفاع و كيفيت سوخت موجود در آن، پارامترهاي مختلف وسيله نقليه خود را دقيق تر كنيد. تنظيم دقيق همه اين جنبه ها باعث افزايش قدرت و گشتاور اتومبيل مي شود.

صرفه جويي در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادي

تغيير نرم افزار خودرو شما مي تواند در افزايش mpg (مسافت طي شده با يك باك بنزين) تاثير داشته و در مصرف سوخت صرفه جويي كند؛ اين كار به مديريت هزينه هاي شما نيز كمك مي كند.

بهبود عملكرد و قابليت رانندگي

بهبود عملكرد و كارايي اتومبيل باعث مي شود كه رانندگي كردن با وسيله نقليه شما آسان تر و بهتر شده و قابليت رانندگي خودروتان تا 40 درصد ارتقا يابد.

بهبود عملكرد دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به به ميزان قابل توجهي بهبود قابليت پاسخ موتور و پاسخ گاز دريچه گاز كمك كند. اين اتفاق براي افرادي كه نگران كارايي وسيله نقليه خود هستند بسيار مهم و حائز اهميت است.

داراي قابليت تنظيم

نكته مهم در مورد تغيير نرم افزار موتور خودروها اين است كه آن ها كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند. شما حتي مي توانيد بيش از يك بار ريمپ كرده و تنظيمات گوناگوني بر روي خودروتان اعمال كنيد و بسته به نيازتان هنگام رانندگي از قابليت هاي آن ها استفاده كنيد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

ريمپ كردن عبارت است از تغيير تنظيماتي كه بر واحد كنترل موتور خودرو تاثير مي گذارد. اين كار مي تواند آثار زيان باري نيز به همراه داشته باشد. اما اين مسئله به فردي كه اين نرم افزار را نوشته است، بستگي دارد. همچنين مهم است كه فردي كه مسئوليت تنظيم تغييرات وسايل نقليه را بر عهده گرفته است، چگونه اين تنظيمات را بر روي خودرو اعمال مي كند. از اين رو هرگز نبايد خودتان به طور شخصي اقدام به اين كار كرده يا براي تغيير نرم افزار به سراغ افراد يا مراكز تاييد نشده برويد. شركت هايي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند. اين شركت ها اغلب اين نرم افزارها را آزمايش مي كنند و پيش از آن كه به مرحله عرضه عمومي برسند، آن را براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به ريمپ انواع خودروها را با قيمت مناسب و كيفيت بالا ارائه مي دهد.

تغيير نرم افزار واحد كنترل به غير از ارتقا عملكرد خودرو چه مزيت هاي ديگري دارد؟

حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) از ديگر امكاناتي هستند كه متناسب با نرم افزاري كه بر روي اي سي يو خودرو خود نصب كرده ايد مي توانيد از آن ها بهره ببريد. اين حالات از طريق سوئيچ اصلي فعال مي شوند. ايموبلايزر به سيستم امنيت الكترونيكي گفته مي شود كه در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چيزي به جز سوئيچ اصلي آن جلوگيري مي كند. اين سيستم در حقيقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هايي چون اتصال سيم هاي سوئيچ مي شود.

حالت والت كه به آن حالت اعزام به تعميرگاه نيز گفته مي شود يكي ديگر از امكانات و قابليت هاي امنيتي است كه ريمپ كردن ارائه مي دهد. وقتي حالت والت را فعال مي كنيد در حقيقت اجازه استفاده طولاني مدت از خودروتان را به ديگران نمي دهيد. اين حالت براي موقعيت هايي چون زماني كه پيشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پاركينگ اختصاصي رستوران را دارد بسيار كاربردي است. حالت والت سرعت و عملكرد خودرو را محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

ريمپ خودرو 206 و مزيت هاي آن

خودرو 206 از محبوب ترين و پر فروش ترين خودروهاي ساخت داخل است كه موتور آن از سري TU و از خانواده موتورهاي چهار سيلندر بوده و براي نخستين بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفي و به بازار عرضه شد. ريمپ كردن هر كدام از خودروهاي 206 تيپ 1 تا 6 شامل تغييرات متفاوتي است كه در بهبود عملكرد خودرو تاثيرگذار است.

همان طور كه پيش تر نيز به آن اشاره شد، ريمپ كردن و تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو موجب افزايش و بهبود كارايي آن مي شود. در ريمپ خودرو 206 از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوا دهي دريچه گاز مصرف سوخت كاهش پيدا مي كند. همچنين اصلاح جرقه زني شمع ها كمك مي كند كه احتراق به خوبي صورت گيرد و طول عمر موتور افزايش يابد. ريمپ كردن سبب مي شود كه سوخت به صورت افشانه اي پاشيده و اكسيژن و سوخت به خوبي با يكديگر تركيب شوند. به اين ترتيب بازده موتور خودروتان افزايش مي يابد. اگر سوخت و اكسيژن با نسبت درستي با يكديگر تركيب نشوند، موتور خودرو آسيب ديده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زياد بودن سوخت، احتراق به خوبي رخ نمي دهد و اگر هوا بيشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اكسيژن و سوخت خاموش مي شود.

ريمپ 206 در مركز چيپ تيونينگ كاراك

مركز ريمپ و چيپ تيونينگ كاراك با بهره مندي از كارشناساني مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمينه ريمپ موتور انواع خودروها، كليه خدمات مربوط به ريمپ خودرو 206 شما را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت ارائه مي دهد. از جمله خدماتي كه در اين مركز براي ريمپ خودرو 206 ارائه مي شود مي توان به افزايش قدرت خودرو، كاهش مصرف سوخت، افزايش سرعت و شتاب، رفع كپ اوليه، حذف لرزش هاي خودرو، كاهش دماي كاركرد فن، رفع كپ حين حركت، حذف محدوديت هاي دور موتور و .... اشاره كرد. به مجموعه اين خدمات فول ريمپ 206 گفته مي شود. از ديگر خدماتي كه در مركز كاراك ارائه مي شود مي توان تيوتينگ خودرو و صداگيري خودرو را نام برد.

منبع: ماشين3

 

چگونه از درس خواندن لذت ببرم ؟

۶۸ بازديد

چگونه از درس خواندن لذت ببرم ؟

 

0yaz_b8.png

اگر به مكالمات و مصاحبه هاي افراد موفق در هر زمينه اي دقت كنيد ، متوجه مي شويد كه يك صفت براي همه آنها مشترك است و در واقع دليل اصلي موفقيت آنها است. همه آنها مي گويند كه ما به آنچه انجام مي داديم علاقه مند بوديم و از انجام آن لذت مي برديم. البته وقتي كاري با اشتياق انجام نمي دهيد و از آن لذت مي بريد ، نمي توانيد از توانايي هاي خود به طور كامل استفاده كنيد و در نتيجه موفق نخواهيد شد.

اين علاقه و لذت در حين انجام كار باعث ماندگاري كار و افزايش استقامت و انگيزه شما مي شود.

تو حرف آخر، دانش آموز ميتونه به جاي مطالعه كسل كننده كتاب درسي، ويديوهاي آموزشي كه اساتيد، مفاهيم رو به صورت انيميشن تدريس كردن ياد بگيرن و از درس خواندن لذت ببرند.

 

اغلب مشاهده مي شود كه دانش آموز مي گويد كه دوست دارد درس بخواند و حتي براي خودش برنامه ريزي كرده است و ممكن است در كلاس هاي مختلف ثبت نام كند. اما وقتي مي خواهد درس بخواند و پاي درس و كتاب بنشيند ، كسل مي شود و سليقه و انگيزه زيادي براي مطالعه ندارد.

 دو دليل براي اين وجود دارد:

1- شما هنوز عادت به مطالعه و تحصيل با برنامه نداريد. 2- شما از مطالعه لذت نمي بريد.

اين دو شرط به طور طبيعي براي اكثر دانش آموزان اتفاق مي افتد ، اما متأسفانه به دليل آموزش كافي در اين زمينه ، اين مشكل در سال هاي بعد مورد توجه قرار مي گيرد و بيشترين تأثير را بر داوطلبان كنكور سراسري خواهد گذاشت.

همانطور كه گفته شد ، براي موفقيت در هر مشاغل ، علاقه و لذت بردن از آن مهم و ضروري است. بنابراين بايد سعي كنيم از مطالعه لذت ببريم و خواندن را براي ما لذت بخش و سرگرمي قرار دهيم. در اين حالت انگيزه ما بيشتر مي شود و ساعات مطالعه ما افزايش مي يابد و اين باعث مي شود كه ما به خواندن عادت كنيم و ديگر به عنوان يك كار آزار دهنده و دردناك به آن نگاه نكنيم.

با توجه به اهميت موضوع ، راه حل هايي را ارائه مي دهيم كه باعث مي شود شما از خواندن لذت ببريد و به راحتي به مطالعه بپردازيد ، حتي براي ساعات طولاني.

1. مطالعه در فواصل كوتاه و مناسب: سعي كنيد مدت طولاني و بدون وقفه و استراحت از مطالعه خودداري كنيد. زيرا علاوه بر كاهش قابل توجهي در يادگيري و توانايي ذهني بعد از 45 تا 70 دقيقه مطالعه مداوم ، باعث مي شود كه شما از مطالعه بي حوصله شويد و باعث بي حوصلگي و فرسودگي ذهني شويد.

2. به ترتيب و قدم به قدم پيش برويد: شايد باور نكنيد كه هميشه رفتن از كل به كوچك و از بزرگ به كوچك روشي كارآمد براي يادگيري در سنين مختلف است. هنگام مطالعه ، ابتدا سعي كنيد درك كلي از موضوع داشته باشيد ، سپس به جزئيات برويد ، اين شانس موفقيت شما را افزايش مي دهد.

3. در صورت لزوم به استراحت كافي برسيد: اگر زمان اجازه مي دهد ، يك روز كامل را براي استراحت مجدد صرف كنيد. با اين كار ممكن است احساس پشيماني كنيد و دائماً با خود بگوييد: من امروز بايد درس بخوانم و وقت گرانبهاي را كه براي استراحت با استرس اختصاص داده ام ، صرف كنم. اما همانطور كه در بالا ذكر شد ، فراموش نكنيد كه در حالت استرس ، مغز اطلاعات جديدي را جذب نمي كند. يك روز را در اوقات فراغت بگذرانيد و از عدم تحصيل احساس بدي نكنيد.

در اين مورد شما بعضي موقع ها غرق درس خواندن مي شويد درسته مفيد واقع ميشه ولي بعد از مدتي خسته ميشيد ولي تو مجموعه حرف آخر، اساتيد طبق برنامه اي كه براي شما در نظر گرفتن همه اين موارد رو پيش بيني كردن و ميتونيد منظم و بدون خستگي پيش بريد.

 

4- يك محيط مناسب براي مطالعه فراهم كنيد: هميشه محيط مناسبي را براي مطالعه اولويت اصلي ايجاد كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما نياز به سكوت داريد ، تمام تلاش خود را براي ايجاد يك مكان ساكت انجام دهيد تا در تحصيلات خود موفق شويد.

5- يك هدف داشته باشيد و هميشه آن را در مقابل خود ببينيد: يكي از اصلي ترين دلايلي كه مردم براي رسيدن به اهداف خود به اندازه كافي تلاش نمي كنند اين است كه آنها معمولاً آن را دست نيافتني و خيلي دور مي دانند. در صورتي كه با برنامه ريزي و مديريت صحيح مي توان به كليه اهداف دست يافت.

6. برنامه ريزي صحيح خود را انجام دهيد ، عادت را مطالعه كنيد: به طور كلي اگر ساعات مشخصي از روز را براي مطالعه برنامه ريزي كنيد ، خيلي زود به آن عادت خواهيد كرد. بدون تخصيص ساعات مشخصي از روز ، ممكن است هيچ وقت فرصت مطالعه نداشته باشيد. يك راه خوب براي اين كار نوشتن زمان در دفتر خاطرات خود است ، دقيقاً مثل اينكه با پزشك قرار ملاقات گذاشته ايد ، مثلاً در دفترچه خود بنويسيد: 2 تا 4 بعد از ظهر - مطالعه كنيد.

 

شما مي تونيد از رونمايي از جديدترين متد آموزشي كنكور در موسسه حرف آخر آشنا بشيد كه واقعا تحولي تو آموزش ايجاد كرده اند آشنا بشيد و سرنوشت كنكورتان رو عوض بكنيد و موفق بشيد.

 

چرا با اين كه زياد درس ميخوانم، در آزمون هايم پيشرفت نميكنم؟

پيشرفت در آزمون

اين مي تواند براي هر دانش آموز اتفاق بيفتد. اين بدان معناست كه در طي يك دوره زماني ، حتي اگر مدت زمان زيادي را با مطالعه و مطالعه با دقت و كيفيت خوب گذرانده ايد ، و فكر مي كنيد كه بسيار خوب انجام مي دهيد ، با ديدن نتيجه آزمون خود يا آزمايشي كه برگزار كرده ايد، از خودتان و مطالعاتتان كاملاً نااميد شده ايد ، و نتيجه شما به قدري ضعيف است كه شما را آزار مي دهد ، و به خودتان مي گوييد كه حتي اگر من تمام حواسم را براي مطالعه و حتي به تماشاي تلويزيون واگذار كرده ام ، چرا رتبه من بهتر نيست؟ چرا ترازم من بالا نمي رود؟ مشكل از كجاست؟

 

 

 

 

براي پيشرفت در آزمون چه كار بايد كرد ؟

صبر ،صبر و صبر:

طبيعي است كه بعضي از كارها براي بازگشت بسيار كند است. درس خواندن نيز يكي از اين كارهاست ، اما بايد توجه داشته باشيم كه اگر بتوانيم آنها را با صبر و پشتكار تكميل كنيم ، به موفقيت بزرگي خواهيم رسيد. البته منطقي است كه دير شود؛ يعني دانش آموزي كه مدت كوتاهي است كه به صورت مفهومي درس مي خواند و در سال هاي قبل هم آزمون سراسري مورد توجهش نبوده است، در دروس پايه داراي مشكلات اساسي دارد و اين باعث مي شود پيشرفت او كمي آهسته تر شود و مجبور شود سخت تر كار كند و ممكن است براي رسيدن به سطوح بهتر و رتبه بندي بهتر زمان بيشتري ببرد بنابراين ابتدا بايد مطمئن شويد كه اين يك تأخير منطقي است يا اينكه كاستي هاي ما در برنامه ريزي يا روشي كه ما مطالعه مي كنيم باعث اين امر شده است. پس از اطمينان از برنامه ريزي و مطالعه صحيح ، صبور باشيد. و حتي يك لحظه تسليم نشويد و مطمئن باشيد كه با اتكا به خدا و تلاش مي توانيد به هدف خود برسيد و بايد نسبت به آينده خوش بين باشيد.

به جاي فكر كردن به نتيجه كلي آزمون ،به نتيجه تك تك درسها و تراز آنها توجه كنيد:

اول از همه ، اين امر باعث مي شود پيشرفت امتحان خود در هر درس را با دقت بيشتري بسنجيد و نقاط قوت و ضعف خود را بيشتر بدانيد. علاوه بر اين ، باعث مي شود پيشرفت كوچك خود را ببينيد و نسبت به آينده به خصوص بعد از تعطيلات فروردين خوش بين باشيد. راه اين است كه آرام و پيوسته پيش برويد. تحصيل در آزمون سراسري يكي از اهداف بلند مدت است و موفقيت در آن نيازمند صبر ، تلاش ، پشتكار و روحيه خستگي ناپذير است.

در واقع ، شما بايد به اين روش آرام و به طور پيوسته حركت كنيد ، و مداوم بودن بسيار مهم است. مطالعات شما نبايد نوسان داشته باشد و شما نبايد براي مدت كوتاهي با تمام توان مطالعه كنيد. سپس ، چيزي شما را نااميد يا دلسرد مي كند و ساعات مطالعه شما را براي مدتي كاهش مي دهد ، و پس از مدتي دوباره براي يك هفته خوب مطالعه كنيد و دوباره سقوط كنيد.

اگر مي خواهيد در كنكور سراسري نتيجه خوبي كسب كنيد ، بايد حتما صبور باشيد حتي اگر اوضاع آنطور نبود كه مدتي در نظر داشتيد و علي رغم تحصيل زياد ، نتيجه اي نگرفتيد ، زيرا اين دوره با صبر و حوصله شما تمام مي شود و پشتكار آن را نگيريد ، مطمئناً مزد زحمت خود را خواهيد ديد.

 

 

براي پيشرفت در آزمون با دقت ،ايرادات خود را بررسي كنيد

بعد از امتحان بايد هر سؤالي را كه جواب نداديد يا اشتباه كرديد بررسي كنيد. اگرچه كار سخت است و صبر و شكيبايي دارد ، اما براي پيشرفت خود بايد اين سختي ها را تحمل كنيد. هنگام بررسي تست ها ، شما با 4 نوع مشكل و آسيب ديدگي روبرو هستيد: 1- كمبود اطلاعات 2- فراموشي 3- عدم توجه 4- كمبود وقت. اگر مي دانيد مشكل كجاست ، مي توانيد راحت تر آن را برطرف كنيد.

 

khedmatazma in media

۵۲ بازديد

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155